ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 For mitt 9800pro hjalp ikke denne versjonen en dritt, bare gjorde ting verre. Kunne ikke sette noen som helst klokk til default eller lagre profil, det ble bare nullstilt igjen. default kom opp som 0/0 og jeg kunne som sagt ikke justere hastigheten i det hele tatt. Prøvde forskjellige safe-instillinger i programmet, men da bare frøs det. Da var det tilbake til versjon 0.0.17 igjen... samme til meg.. men når jeg gikk tilbake til 0.0.20 så hadde den plutselig det samme problemet å Installer, restart og så start ATiTool... :O det funker jo!!!
Prizefighter Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Testa vifte-kontrollen som har kommet i 21 versjonen.. den er jo genial, man kan sette opp hastigheten på vifta endel før man i det hele tatt hører den, da går kortet mye kjøligere også. I stress testen kommer kortet opp i max 54 grader når vifta står på 80% (X800Pro) he he Jeg finner ikke viftekontrolleren jeg? Har R9800Pro... Den fungerer ikke på 9800pro. Mitt idler på 38 grader nå, den viftekontrollen er genial. Nådde nye høyder..
hogmann Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Joda det fungerer det. Fant det ut nå. Trykk settings også velger du Fan Control helt øverst i rullemenyen. Temperatursensor har det også, hvertfall mitt Sapphire Radeon 9800 Pro...
komode Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 da jeg la inn atitool 0.0.21 i win xp sp1, så slo bare skjermen seg av hver gang jeg bootet til win xp (velkomstskjerm).. løsningen var å legge inn 0.0.20 igjen, da funket alt fint.. merkelige greier.. valgte at atitool skulle starte fra start-menu, ikke registeret, men alikevel så kræsjet skjermsignalet _før_ innlogging.. rart.
Beeee183 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) hvorfor er ikke vofta satt 50% høyere i utganspunktet... hører minimalt lydforsjell.. Burde hvertfall fulgt med programvare for å få bestemt det Endret 22. august 2004 av Beeee183
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå