PlastBox Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg vil bruke pålogginsscript for å forsikre meg om at alle rommene på skolen der jeg jobber har riktig skriver. Begynner å bli lei av å prøve å få lærere og elever til å forstå at de må legge til og velge riktig skriver. Men... Dim net Set net = CreateObject("WScript.Network") net.AddWindowsPrinterConnection "\\ServerName\PrinterName" ...virker ikke. Kjøres som påloggingsscript via GPO. Får feilmeldingen "Finner ikke filen på linje 3, tegn 1" Noen som kan hjelpe en stakkar i nød? Endret 20. august 2004 av PlastBox
PlastBox Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Koselig som det er å måtte hjelpe alle damene i HS å skrive ut, en og en, hadde jeg vært veldig takknemmelig for et svar eller to...
Jonas Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 How to Add a Default Printer Using a Visual Basic Script
PlastBox Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Takk for velment hjelp, men av en eller annen grunn starta det bare plutselig å fungere... Jaja... Datamaskiner er i allefall lettere å skjønne enn damer. =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå