Stian B. Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Monstrene kan slost med hverandre her også.Har fått det til flere ganger. Hell Knight gruser en loser demon = saving ammo Når det gjelder antall monstre,så kunne det alltid vore mer. Men som sagt så skulle det vist være en remake av Doom 1,og da er visst alle monstrene på plass (?)Pluss noen nye. Eneste som jeg ikke har funnet en god erstatter for,er "Krang" (lille hjernen i Turtles) som er siste boss i Doom 1. Men,det var også monstre fra Doom 2 i dette spillet.Og noen manglet. Alle skulle vore med som var med i Doom 1 og 2.Hadde vore bra! Veldig kult å se "gamle kjente" Nostalgi
C4STOR Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Kult! Har bare prøvd å få zombier og imps til å sloss med hverandre, da det ikke gikk, så gav jeg opp å prøve mere. Det var bare så utrolig gøy i Doom2 å starte full krig mellom demonene
mESA Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg ble faktisk skuffa over grafikken, spiller med 1024*7xx32bit, High eller Ultra (merker ikke forskjel på de 2 engentlig, utenom hakking) alt grafikk tull på og 4x aa.
Smirnoff Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Fikk også litt HL flashbacks av DoomIII, i begynnelsen iallefall. Men men... I og for seg var spillet en grei opplevelse, grafikken og atmosfæren var kul, men ikke helt det store for meg. Mulig jeg hadde altfor store forventninger til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå