dchwel Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Spillet har grusom lyd og kjedelig slossing. Kjøringen er vel heller ikke noe å skryte av Er nok dessverre der, meget skuffet over det spillet. Spilte en time så var eg dritt lei av den utrolige dårlige kontrollen man har over kjøretøy, person og handling!
Levicom Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 True Crime er no' dritt! Elendig grafikk, og elendig bilkjøring! Two thumbs down! du synest ingenting er bra du, da einaste spelet eg veit om at du synest er kjekt er cs. LOL
Shitkaka Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 true crime er ganske tøft å linka på, men å spela 1 player er kjedeligt
Hr. Jenssen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den. Hva-hva-hva-HVA?! HÆ?! Ka-for-nåkka?! Demoner i True crime? Er det sant, eller bare noe mambo jambo dere skriver?! Hvis sant, hvordan i H****TE Kommer de inn? Anyways, jeg hadde tenkt mye på å kjøpe True Crime, men da jeg så alle de dårlige review'ene, ga jeg blaffen... Har hatt mange dårlige spill-erfaringer i det siste... (blant annet Soldner)
Luchy Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 det er en verden der det er demoner ant enn det så er d ikke noe ant enn mennesker
Sigga Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Mistet lysten på og kjøpe det etter denne threaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå