Gå til innhold

jeg får ikke høyere skjermløsning enn 640x480

SKAREN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig installert XP på ny. Men når jeg startet min DELL Latitude har jeg kun en liten skjerm. Har vært inne på skjerm instillinger, Avansert. MEN jeg har ikke tilgang til egenskaper og få endret størrelsen. Noen som vet hvordan jeg får gjort dette. EVT må jeg hente en driver fra nettet??

Setter pris på presise svar, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Driver garrantert.

TENKTE DET SAMME. Men hvordan får jeg tak i en dell latitude driver. Har jo kjøpt min dell laptop ny for kun 1år siden. Ligger den i pc'en og jeg må aktivere den, evt hvordan gjør jeg det??

Skrevet

Hvis du med innstallert på ny mener at du har slettet harddisken ligger ikke infoen der lenger. Det følger jo vanligvis med noen cder med drivere. Eller så kan du jo gå til dell sine hjemmesider og laste ned drivere der. Sidene deres skal være ganske lette å navigere seg igjennom.

Dell

Skrevet
Hei.

Har ikke du fått en Recovery CD med maskinen? Den følger med de fleste nye maskiner.

mvh

db

har fått med flere cd'er. har testet alle. virker ut som det ikke er drivere, kun info.

etter mye frem og tilbake kommer jeg ikke inn på pc nå. skjermen er helt svart.

hadde hjulpet med noen gode råd nå. ser svart ut...

Skrevet (endret)

Vet ikke helt om dette hjelper, har ikke DELL så jeg får ikke testet det ut, men det er kanskje vært et forsøk.

Gå til www.dell.com og skriv driver i søkemotoren øverst til høyre,

klikk den første linken: "Recommended Links

Latest Drivers Available Here!

Click here to access available downloads for your system."

Velg serie og modell deretter video driver i første meny deretter opperativsystem og språk.

Kommer opp noen drivere som kanskje kan hjelpe deg.

Endret av qwerasdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...