Midran Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) HJELP jeg har nettopp kj;pt meg 2 stk 200Gb Seagate barracuda s/ata disker. da jeg satte inni den f;rste fant windows den med en gang, og jeg la alt som jeg skulle spare p[ inn p[ denne hdd'en jeg resinnstalerte windows (p[ min ganmle 120Gb ide/ata) og n[ finner ikke windows filene mine (p[ s/ata disken, filene er rundt 100gb tilsammen). disk managment i windows sier den er uleslig og at jeg m[formatere til bake til basic, (noe som faen ikke skal bli gjort uten at filene mine blir reddet f;rst) er det noen vei som er mulig for [ finne tilbake disse filene??? Endret 19. august 2004 av Midran
dchwel Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Skift topic du! Edit btw: Hvis du laster ned GetDataback kan du formatere og samtidig hente filene dine etterpå Endret 19. august 2004 av dchwel
Midran Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 ok, skal teste, vil helst ikke miste alt jeg har strevet med [ laste ned...
dchwel Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Getdataback fikser alt, glimrende program.. Me like Saves my ass when I mess up Edit: Leifern Endret 19. august 2004 av dchwel
Midran Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 holder p[ n[, haaper dette funker, skal si ifra om det gj0r,men btw> er det mulig aa ha 2 stk s-ata hdd\er?? har et abit is7/e hk m/2 s-ata uttak paa, hvordan faar jeg begge til aa fungere?
dchwel Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Anngående s-ata har eg ikke så mye peiling.. Sikkert noen andre som kan hjelpe.. Skjer med tastaturet ditt da
Midran Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 (endret) oki.. men takker for din help ang. program, jeg har Engelsk tastatus, saa da finnes ikke AE 0 og AA Ser faktisk ut som det funker, finner filer hele tida, *meg kjempe glad * Endret 19. august 2004 av Midran
raZputin Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Hvis du har planer om å legge inn windows på den ene s-ata disken må du legge inn 3.parts drivere i begynnelsen av installasjonen. Det vil stå et eller annet om å presse F6 nederst på skjermen, følg godt med, det står kun få sekunder. Driverne må legges på floppy for at d skal funke,..... herlige windows:) Ser jo at det er en ypperlig guide for s-ata under lagringsmedier, sjekk den. Lenge siden jeg har vært på forumet. Endret 19. august 2004 av raZputin
Midran Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 jeg skal ikke ha windows paa s-ata hdd'en, men ha 2 stk utenom...
Midran Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 ok, n[ har jeg funnet alt, men hvordan faar jeg det tilbake?, st[r at jeg maa ha lisenced version for aa copiere filene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå