Gå til innhold

Så Lett Data


Anbefalte innlegg

Så Lett Data er ingen nettbutikk, men jeg MÅ klage.

SÅ Lett Data er en butikk i Sandefjord (tidligere Komplett Data, Men de bestiller fortsatt fra komplett.)

I midten av Mai fikk jeg delene jeg bestilte fra dem.

PC'en har ikke vært annet enn irriterene siden da.

X antall deler som har vært defekte og servicen har ikke vært på topp. det har tatt opp til 3 uker å fått testet deler. og så er de attpåtil så frekke at de sender de defekte delene tilbake til meg og sagt at det ikke har vært noe på dem.

Men når jeg kommer hjem og håper problemene er ferdig skjer det samme hver gang, ingen ting. så kjører jeg med "pc analyser" og får opp feil på feil.

 

Det er antagelig bare jeg som har vært uheldig, men av prinsipper skal jeg ALDRI mer handle derfra igjen.

Skal forresten ned der i dag enda en gang, denne gangen tar jeg med hele kassa, har blitt litt mindre inntresert i den etter alle uhellene. :mad:

 

Strike8 (ikke fornøyd kunde hos Så Lett Data)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har ikke hatt noen erfaring med denne butikken. Men ut fra din forklaring så tror jeg at dem ikke tar folk på alvor.

 

Har du prøvd noen andre teste programmer?

 

mvh

 

DB

Hei, ja jeg har brukt memtest 86. og fikk 60 millioner feil på 12 timer. men dette pc analyser er et kort man putter i pci eller isa port og leser av en to sifret kode.

 

Men de tar sikkert kunder på alvor, men jeg har nok vært VELDIG uheldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...