bozoc Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) jeg har fådd nyt hovedkort og ny cpu jeg har kobla alt i men når jeg kommer i windows så kan jeg vere der en stund så slår den seg bare av. det er ikke feil på hdd men jeg tror jeg må fikse noe i biosen men jeg vet ikke va.. jeg trur jeg må gå inn på noe som hetter power mangnement eller noe sånt og fikse noe der.. kan noen hjelpe meg??? jeg har en 1,8 ghz cpu msi kt4av-l hovedkort 120gb hdd det er en stund siden jeg har formatert dn men æ trur det er noe i biosen man må ordne jeg kan være i biosen evig uten at den slår seg av men med en gang jeg kommer i windows så kan jeg vere der en littn stund så slår dn seg av.. Endret 18. august 2004 av bozoc
tjaa Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Siden du ikke oppgir en tøddel om hva du kjører med ( heller ikke i profilen ), så betyr vel det at du ønsker minimalt med hjelp... Det blir så mye å spørre om på den måten. Først, den hdd'n du bruker nå, ble den formatert på nytt hk?
dbdm Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Et ganske vanskelig sak dette her! Skriv litt mer kanskje.
crownjewel Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Oppgi maskinvare og detaljert problemstilling. Ellers kan ikke folk hjelpe. Endre topic også. Du spør på samma måte som en 5åring ville gjort.
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Og det er jo tredje gangen du poster samme innlegget. Men som du spør skal du få svar. Det er ingen feil i ditt bios-oppsett. Når HAL forandres for mye, må du innstalere OS'et påny. HAL is Microsoft's abbreviation for the Hardware Abstraction Layer, the technology and drivers that let the Windows NT, 2000, and XP operating systems communicate with your PC's hardware HVis du har gjord det og det funket, så høres det ut som du har fått virus på maskinen. Husker ikke om det var Blaster eller Sasser viruset som gjode at maskinen slår seg av.
TST Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.
Anbefalte innlegg