Gå til innhold

kan noen hjelpe meg?

bozoc

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har fådd nyt hovedkort og ny cpu jeg har kobla alt i men når jeg kommer i windows så kan jeg vere der en stund så slår den seg bare av.

det er ikke feil på hdd men jeg tror jeg må fikse noe i biosen men jeg vet ikke va..

jeg trur jeg må gå inn på noe som hetter power mangnement eller noe sånt og fikse noe der..

kan noen hjelpe meg???

jeg har en 1,8 ghz cpu

msi kt4av-l hovedkort

120gb hdd det er en stund siden jeg har formatert dn

men æ trur det er noe i biosen man må ordne

jeg kan være i biosen evig uten at den slår seg av men med en gang jeg kommer i windows så kan jeg vere der en littn stund så slår dn seg av..

Endret av bozoc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du ikke oppgir en tøddel om hva du kjører med ( heller ikke i profilen ), så betyr vel det at du ønsker minimalt med hjelp...

Det blir så mye å spørre om på den måten. Først, den hdd'n du bruker nå, ble den formatert på nytt hk?

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Og det er jo tredje gangen du poster samme innlegget.

Men som du spør skal du få svar.

Det er ingen feil i ditt bios-oppsett.

Når HAL forandres for mye, må du innstalere OS'et påny.

HAL is Microsoft's abbreviation for the Hardware Abstraction Layer, the technology and drivers that let the Windows NT, 2000, and XP operating systems communicate with your PC's hardware

HVis du har gjord det og det funket, så høres det ut som du har fått virus på maskinen. Husker ikke om det var Blaster eller Sasser viruset som gjode at maskinen slår seg av.

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...