Gå til innhold

Trenger hjelp med Geforce FX5700


C-Style

Anbefalte innlegg

 Trenger hjelp med Geforce FX 5700

 

Følg med på dette emnet | Send emnet som e-post | Skriv ut emnet

C-Style   Post:#1 Skrevet: 18/08/2004 : 11:05

Jeg kjøpte meg et Asus V9570 GeForce FX5700 256MB DDR kort for litt siden. Det har så langt fungert greit, helt til jeg skulle bruke Dual VGA funksjonen. Jeg har koblet tv'n til pc'n med en S-video kabel og oppdatert driverne til det siste fra Nvidia. Problemet er at når jeg skal bruke clone funksjonen under nview, så får jeg ikke den muligheten. Det går ann å bytte fra pc skjermen til tv'n, men det er veldig kjederlig å løpe mellom data rommet og stua for å verifisere at jeg vil bruke den skjermen det gjelder, hver gang jeg vil se på en film på tv eller spillet musikk på anlegget. Noen som har hgatt dette problemet eller som har noen forslag. Vennligst hjelp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har AKKURAT det samme probleme her med samme kort.. som jeg kjøpte for.. hmmm.. måned siden elle noe..(på komplett.no).

Jeg sendte flere mailer til dem om att noe var gale. Og fikk tilbake helt simple svar..sjekk om kabel er i og blablabla. Har kjørt Clone med gamle kort i 3-4 år så ja veit ka som skal kor for å si det slik.

Men til slutt anbefalte dei meg å sende korte ned igjen til dei for att dei skulle ta en sjekk..

Lurer på å gjer det .. vist ingen kommer med ett gjennombrudd på dette innlegge..har lagt inn.. 2-3 innlegg sjøl. men funker ikkje noe mer enda.. heh..

 

javascript:emoticon(':(')

Lenke til kommentar

I pakken du får tilsendt, ligger der en konverter sant.. en som går in den pluggen "LCD" skjermer kan plugges i. (forutsett att du ikkje har lcd?) så tar jeg den pluggen setter den i LCD inntaket..og plugger den "vanlige" monitor pluggen i den igjen.. (for det er en konverter sant..heh..).

Og vanli tv kabel(s-kabel) til tv`n, fra uttaket..

Da fungerte det vertfall her som om det sku vert gamle korte :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...