zaico Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Driver å skal oppdatere steam, har nå sittet her i 10min med min 2 mbit linje, har klart å laste ned fantastiske 5%. Finnes det noen steder jeg kan laste ned en "up to date" steam client som man ikke behøver å oppdatere? Endret 18. august 2004 av zaico
Xander^ Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Etter en hver lansering av større patcher kommer de på diverse peer2peer progz.. Selfølgelig har du kjøpt spillet, men trenger patchene raskere enn steam-serverne klarer å levere. Siden det er en patch og ikke et piratkopiert spill, program eller annet kopibeskyttet medie, så lister jeg opp Emule, Kazaa, Direct Connect og div web/ftb-servere.. Disse har betydelig større kapasitet enn steamserverne..(går jeg ut ifra) PS: Til dere som vil bli moderatorer når dere blir store, så kan man faktisk laste ned legale ting med peer2peer progz..trenger ikke nødvendigvis å være warez.. Bruker selv emule til å laste ned linux-distroer og freeware..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå