Kasp Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Har nettopp gått til anskaffelse av en NEC 1760NX. Kjempefin skjerm, men en ting er veldig irriterende: Spiller jeg et spill som ikke kjører på 1280*1024 oppløsning, så får jeg opp en firkant midt på skjermen der det står: "Resolution notifier, bla bla, press EXIT to clear" Veldig irriterende f.eks i CS eller BF som jeg spiller veldig mye. Neon som vet hvordan jeg fjerner denne meldingen permanent? Håper på raske svar Kasp Endret 17. august 2004 av Kasp
Caliber Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Har nettopp gått til anskaffelse av en NEC 1760NX.Kjempefin skjerm, men en ting er veldig irriterende: Spiller jeg et spill som ikke kjører på 1280*1024 oppløsning, så får jeg opp en firkant midt på skjermen der det står: "Resolution notifier, bla bla, press EXIT to clear" Veldig irriterende f.eks i CS eller BF som jeg spiller veldig mye. Neon som vet hvordan jeg fjerner denne meldingen permanent? Håper på raske svar Kasp Nokså enkelt; gå inn i menyen ved å trykke "exit" forran på skjermen, trykk samme knappen igjen, og manøvrer deg bortover til verktøy-ikonet. Trykk så "select, finn "resolution notifier" og slå deg av ved å velge off.
Kasp Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Tok en titt i manualen nå på sengekanten og fant det akkurat ut EN venn av meg har hatt skjermen i 6 måneder nå, og han hadde ikke funnet ut åssen man skrudde den av, så jeg trodde jeg måtte ty til litt ekstra hjelp uten å prøve. Sorry, men tusen takk for raske svar Kasp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå