Gå til innhold

6800 GT 256,til under 3k, hvor lenge må jeg vente?

Sprayer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo bare ren spekulasjon så det er liten vits å spørre. Men man kan jo ta utgangspunkt i tidligere lanseringer og da vil jeg tro at det vil skje rundt juletider :p (vill tipping)

Skrevet

Jeg vil si at du kan sikkert få set så snart et tilbud kommer, eller at det kommer en ny grafikkbrikke (siden at prisen på forrigegenerasjonsbrikker pleier å falle når det kommer en ny generasjon).

Skrevet (endret)

men saken er da... i doom3 er det 4 settings man kan velge mellom...

begynner med: 1.low quality som krever 64mb

2.medium, som er for 128 mb kort

3.high, som er for kort med 256mb minne

og nummer 4. Ultra high, som krever hele 500 mb av gfx minne...

det som skjer da, når du har feks 128mb og velger ultra high, er at det

er manglende krafikk i spillet, som ser da ut som svarte streker og gjennomsiktighet....... kjøp et gfx kort med minst 256mb gutt... for det er ikke så veldig stor forskjell på high og ultra high på doom3.... :roll:

Endret av Nemorzuz
Skrevet (endret)

Sorry pga mange posts..... nettleseren klikket litt... den stoppet opp når jeg skulle

sende svar... så jeg trykket flere ganger... det som skjedde da var at det jeg skrev

komm frem flere ganger... jeg vet ikke hvordan man sletter posts eller.... :cry:

Endret av Nemorzuz
Skrevet
men saken er da... i doom3 er det 4 settings man kan velge mellom...

begynner med: 1.low quality som krever 64mb

2.medium, som er for 128 mb kort

3.high, som er for kort med 256mb minne

og nummer 4. Ultra high, som krever hele 500 mb av gfx minne...

det som skjer da, når du har feks 128mb og velger ultra high, er at det

er manglende krafikk i spillet, som ser da ut som svarte streker og gjennomsiktighet....... kjøp et gfx kort med minst 256mb gutt... for det er ikke så veldig stor forskjell på high og ultra high på doom3.... :roll:

stemmer ikke helt,har du et 6800 nu 128mb kan du spille doom i 1280x1024 og high quality.

http://techreport.com/etc/2004q3/doom3/index.x?pg=3

Skrevet
Vil ikke ha med bare 128MB, gikk bare fra 32 til 64 sist oppgradering. Nå vil jeg hoppe 2 hakk.

Minne er ikke alt vet du ;) Dette kortet er nok 2 hakk opp fra det aller meste..

Skrevet

dette blir det tredje kortet mitt med 128MB ram,har merket mye forskjell med samme mengde ram,men med nyere kort.se på ati 9800 xt eller fx 5950 u med 256MB ram.de kortene kommer ikke i nærheten av 6800nu(128MB) i spill,så ram er ikke alt på grafikkort.

men skal du ha det det beste,er det og vente til des/jan til kortene blir billig eller betalte prisen.

jeg spiller doom 3 far cry og hl 2(sep)nå,ikke om 4-5 mnd.

ps:renger med du spiller i 1200x1600 og AA/AF på siden du trenger 256MB ram og 32 i båndbredde.men kan være enig at 6800 GT er veldig dyrt ennå.

Skrevet

Tja, blir kanskje med på at det er for kjipt å vente såpass lenge, men jeg må jo vente litt uansett, det er jo ingen som har kortet inne nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...