wil Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) har nå prøvd å tatt image av Windows XP partisjonen min som jeg akkurat har lagt inn NOD32 og SP2 på, når jeg så går inni Windows 2000 for å ta Image så tilter Drive Image 2002 helt. kommer til 29 % så klarer den ikke mer. da kommer den med feilmelding. husker ikke helt hva feilmeldingen er, men jeg skal finne det ut senere. men hvis jeg gjenoppretter et XP image med Windows 2000 så går det strykende, det er bare det med å opprette Image som er litt snodig. det funker å ta Image av Windows 2000 partisjonene mine i XP forresten. skjønner ikke helt hva som kan være galt her. hvis noen lurte så har det funka helt fint før, faktisk i går funka det fint. noen som vet? håper på mange svar. Endret 17. august 2004 av wil
wil Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 dette er feilmeldingen som kommer opp når jeg kommer 29 % uti opprettinga av Imagene når jeg bruker Windows 2000 PRO ENG: Drive Image error Error 45. CRC error in data selv har jeg kommet til flere konkluskjoner om hva det kanskje kan være, men får det liksom ikke helt til å stemme, da det for det første funker fett når jeg tar Image av Windows 2000 partisjonene mine når jeg er i XP, å da bruker jeg samme programmet, DVS. Drive Image 2002. begge Osene ligger på samme maskin, men forskjellige harddisker. jeg tror det ikke er noe galt med noen av diskene, siden at det funka fint når jeg tok Image med Drive Image 2003, men nå har jeg da altså bytta ut versjon 2003 med 2002. for meg er det et lite mysterium at det ikke funker. noen som har noen tips? det haster litt. må få det til så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå