Gå til innhold

Min logitech Z-560 slokna


Anbefalte innlegg

Som det står i emne tittel så sluttet høytalerne bare å virke, det var etter en 5/6 timer med ganske høy spilling. Tror det er noe i forsterker elementet i subwofferen som har gått.

Lurer på om det kan være noe som har rista seg løs eller noen sikringer.

 

Problemet er at det er utenfor garanti tid(rundt 3 år) og jeg finner ikke kvittering uansett (husker ikke om det var psdata eller komplett).

Uansett sendte en mail til logitech.no, de utførte ikke reprasjoner tydeligvis, de tilbød meg 25% fra nettbutikken dems.

 

Så lurer på om noen her vet om steder hvor jeg kan levere inn høytalerne for reparasjon (i Oslo).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på expert og spurte om de viste om noen tok inn pc høytalere for reparasjon. Ingen som gjorde det visst, pga lønnsomhet som nevnt over.

 

Er vel ikke så mye å gjøre da :( ....hvis noen mekke ivrige folk her har lyst på den så værsegod. Kanskje ta noen små penger for de 4 satelittene som fungerer som de skal.

Lenke til kommentar
Var på expert og spurte om de viste om noen tok inn pc høytalere for reparasjon. Ingen som gjorde det visst, pga lønnsomhet som nevnt over.

 

Er vel ikke så mye å gjøre da :( ....hvis noen mekke ivrige folk her har lyst på den så værsegod. Kanskje ta noen små penger for de 4 satelittene som fungerer som de skal.

.. hvor mye ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...