holvik Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 De fleste internettsider har ett icon som gjør att det er lett å finne den igjen i favoritter. Når jeg trykker "legg til" får de dette iconet, men når jeg slår på pc`en neste gang er dette iconet byttet ut med en explorer e. Hva gjør man for å beholde det orginale iconet?
Bruun Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Du kan jo legge til ikoner manuelt: Properties på snarveiene og Change Icon.
holvik Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Ok,det gikk greit. Men hvorfor får jeg ikke beholde orginaliconet ? Ett eksempel "Netthandelen" har ett icon med en stor blå N ,men hos meg vises bare exploer e.
MorePower Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Ikonet legger seg i Temprary Internet Files mappa. Når du tømmer denne, vil det selvfølgelig bli borte. Løsningen blir å finne de ikonene du vil beholde og legge dem en annen plass på disken din. Så kan du bruke endre ikon på egenskaper for å velge det ikonet du ønsker til snarveiene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå