Potetfar Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jada, emnet har sikkert vært oppe mange ganger før, men likevel: Hva er systemkravene til Half-Life 2? Jeg skal snart få meg ny PC og vil gjerne ha noe som oppfyller HL2s anbefalte systemkrav og litt til. Det viktigeste er skjermkort og prosessor. Vil jeg kunne kjøre Half-Life 2 på full[(b] (!) guffe uten lagg med 256 mb skjermkort? Eller trenger jeg 512 for å virkelig nyte det? Ingen dumme svar!
Royal Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Systemkrav: Fra forumet Kommer vel langt med et skjermkort med "kun" 256mb på skjermkortet. Skjermkort med 512 mb har jo heller ikke kommet enna.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 det er absolutt ikke verre enn at du søker pittelitt.. vedder på at du hadde brukt mindre tid på å søke her på gamer.no for å finne svaret enn den tiden du brukte på å skrive innlegget ditt..
Shaper^ Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg har prøvd BETAEN av CS:Source på pcen min nå.. Det gikk glatt med 1024*768 High details og alt anna på high (ikkenoe AF eller AA da) men jeg hadde mellom 40-80FPS på min pc: AMD Athlon XP 2400+ GeForce FX 5950 Ultra kort (256MB minne) 512MB 333MHz DDR-RAM A7S333 Hovedkort 2*160GB disker med 8mb cashe 40-80FPS er ikke dårlig da, det så SMOOOOOTH ut! Dæven, jeg har ikke spillt cs med større glis før. Det er samme grafikk på CS:S som på HL2 så HL2 går med High Details på min pc iallefall og jeg har GeForce FX, ATi kort performer mye bedre i HL2. Men GLED dere alle som venter på HL2/CS:S det er NAJS!
Potetfar Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Bra! Forresten, er beta versoner lovlige (ikke for å "arrestere" deg, Shaper^, men jeg fant en beta av et annet spill som jeg vil vite om er lovlig.)
Shaper^ Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Bra! Forresten, er beta versoner lovlige (ikke for å "arrestere" deg, Shaper^, men jeg fant en beta av et annet spill som jeg vil vite om er lovlig.) En BETA er som en demo, bare med mer buggs og enda mere mangler. Jeg ser ikke noe ulovlig med betaer egentlig..
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Bra! Forresten, er beta versoner lovlige (ikke for å "arrestere" deg, Shaper^, men jeg fant en beta av et annet spill som jeg vil vite om er lovlig.) nå er det nå slik at de som har kjøpt counter strike condition zero får lov til å beta teste cs:s. det kalles offesiell beta testing og alle som har cz får lov til å prøve cs:s, absolutt ingenting ulovlig med det. en beta i seg selv trenger ikke være ulovlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå