Gå til innhold

Problem med GTA: Vice city


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et rart problem med mitt nyinnkjøpte vice city. når jeg skal loade til mitt siste savegame, stopper den på litt over midten. etter å ha trykket ctrl-alt-delete, kommer det opp en melding hvor det står "unhandled exception" og spillet "krasjer" til desktop. Er det noen som har eller har hatt samme problem, eller noen som vet løsningen på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått et rart problem med mitt nyinnkjøpte vice city. når jeg skal loade til mitt siste savegame, stopper den på litt over midten. etter å ha trykket ctrl-alt-delete, kommer det opp en melding hvor det står "unhandled exception" og spillet "krasjer" til desktop. Er det noen som har eller har hatt samme problem, eller noen som vet løsningen på problemet?

Har du brukt cheats så forekommer det at savegames blir ødelagt..

Lenke til kommentar
Jeg har fått et rart problem med mitt nyinnkjøpte vice city. når jeg skal loade til mitt siste savegame,  stopper den på litt over midten. etter å ha trykket ctrl-alt-delete, kommer det opp en melding hvor det står "unhandled exception" og spillet "krasjer" til desktop. Er det noen som har eller har hatt samme problem, eller noen som vet løsningen på problemet?

Har du brukt cheats så forekommer det at savegames blir ødelagt..

Nope. ingen koder. Jeg har heller ikke moddet det eller noe sånt. Denne rare buggen bare kom ut av intet

 

Jeg prøvde også å starte et nytt game, men samme feilen kom når jeg skulle loade

Endret av mr. Bjerre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...