HEE Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 hei.. jeg mener og ha litt kunskap ang spaware og slik rekalme dritt. men. hos min venninde har hu fått noe slik Search page dritt som kmmer opp på startsiden og er en tolbar der og .. har prøvd ad-aware, spybot.norton,og cwredder.? tenkte jeg skulle prøve Hi-jack this nå da.. men den vil jo ikke bort.. prøve og forandre det i reg edit og. (har fjernet denne før men husker jeg ikke hvordan jeg gjordet det.) så noen som har noe forsalg på dette "udyret" plager meg virkelig.. Leste i denne. sto litt nytti info der.. men er der ennå!¨
HEE Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 Prøvd å rett og slett avinstallere det? Hæ ? hmm. nei faktisk ikke ..
Bruun Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Det du beskriver er uten tviler adware, og det blir som regel installert når du installerer et annet program (som Kazaa). De fleste adware programmer kan du ganske enkelt avinstallere i Legg til\Fjern Programmer, men de har det med å dukke opp igjen. Først prøv å avinstaller, deretter kjør Ad-Aware, deretter Tune-Up Utilities e.l. og unngå å installere programmer hvor det følger med adware\spyware.
HEE Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Det du beskriver er uten tviler adware, og det blir som regel installert når du installerer et annet program (som Kazaa). De fleste adware programmer kan du ganske enkelt avinstallere i Legg til\Fjern Programmer, men de har det med å dukke opp igjen. Først prøv å avinstaller, deretter kjør Ad-Aware, deretter Tune-Up Utilities e.l. og unngå å installere programmer hvor det følger med adware\spyware. Hei. sitter her nå en kompis av henne har instalert winmx er dette tyven ? skal prøve cwredder nå.
Bruun Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Tror ikke winmx har spyware i seg.. De reklamerer ihvert fall for at de ikke har det.. Har hun installert Kazaa\Bearshare\eMule e.l.?
HEE Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 (endret) NÅ ER DEN FAEN MEG HER IGJEN !! DRITT! litt mere info den siden som kommer opp heter http://searchweb2.com/ og er der heletiden etter at jeg har fjernet den igjen. Endret 17. august 2004 av HEE
Bruun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Tror det ja, men da må du holde deg unna mistenkelige plug-ins på web-sider og spyware-innholdene programmer etter re-installasjonen, for hvis ikke vil det nok dukke opp igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå