Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gi Telenor et budskap?


Anbefalte innlegg

Dere har sikkert hørt dette med at telenor vil at vi skal betale for per MByte vi laster ned.

 

Nå så må det jo tenkes at hvis Telenor får nok klager på dette av forbrukerne, så er det mulig at det kan hjelpe på å dytte saken i vår favør.

 

Spørsmålet mitt til dere blir, hvordan gjør vi dette?

 

Første jeg kom til å tenke på var å spamme supporten deres, men der igjen sitter jo bare hjelpeløse damer som aldri vet det du spør dem om, og da må isåfall disse videreføre opp i rankene til telenor. Kan vel kanskje sende til tormod selv?

 

Ellers er det vel fint om det får hard kritikk av nettsider.

 

Hva enn vi måtte gjøre for at de skal ta budskapet!

 

Dessuten stemmer ikke logikken deres helt, hvis bare 10% er "slemme" og bruker mye båndbredde, mens resten skal det bli billigere til (90%), så låter jo dette som dårlig mattematikk? Skal de slemme 10% brukerne betale 5 ganger så mye?

 

Gi forslag her til hvordan vi kan angripe Telenors apatiske forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, dette var dråpen!

 

Følgende er utført i dag:

 

2 stk Telenor mobilabonnement er sagt opp, Netcom er den nye leverandør (greit å kunne beholde telefonnummer)

 

Fasttelefon (ISDN) hos Telenor er avsluttet, fra nå av er det Tele2 som får pengene

 

Telenor ADSL (704/128) er sagt opp med umiddelbar virkning. NextGenTel 2048/640 er bestilt, montør kommer på tirsdag.

 

Med unntak av det Telenor får av mine penger for å leie ut kabler til de andre leverandørene, har jeg nå gjort det jeg kan for å gi Telenor minst mulig fortjeneste på min families tele-forbruk.

 

Nå venter jeg bare på at EU skal si at Telenors monopol på kabel blir kjent ulovlig, slik at man kanskje også i denne siste Stalinstat kan få en noenlunne rettferdig - og FRI - konkurranse.

 

Jeg vil oppfordre dere alle, i den grad dere har mulighet, til å gjøre som meg. Hvis kortsiktig gevinst overskygger alt som heter etikk i telebransjen slik Telenor åpenbart ser det, vil tallenes klare tale gi Telenor et skudd for baugen når kundene forlater dem!

 

Våre i snitt 1750 kr i måneden går i alle fall ikke lenger til Telenor - det kommer de aldri til å gjøre igjen, heller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...