Gå til innhold

Cs klikker når jeg skal spille på internett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

cs klikker for meg når jeg skal spille på internett det kommer til precaching game resources eller noe sånt og så kommer den litt over halvveis og klikker. hva er galt?

håper dere kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du Steam? Hvis du gjør det og har just installert CS, så må du vente litt til Amount Acquried er på 100% på HL og CS.

Dette finner du med og høyreklikke på CS eller HL og trykke på Properties i Steam.

Hadde samme problem, men da ventet jeg bare til den var på 100% og da funket alt fint igjen. Hvis ikke dette hjalp, så kunne du kanskje forklare litt mer om hva som skjer når det klikker.

Skrevet

I steam- katalogen er den en underkatalog som heter errorlogs, der finner du eventuelle feilmeldinger som steam selv generer. og i "Steam\SteamApps\%username%\counterstrike\errorlogs" finner du en errorlog katalog som gjelder for cs. Dette er info som gjør det mye enklere å feilsøke, sleng den infoen opp her f.eks. eller prøv å sjekk på www.steampowered.com ;)

Skrevet

Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res

Function trace:

CGameUI::Start

CGameUI::Initialize

CBaseUI::Start

CBaseUI::Initialize

Host_Init

CFileSystem_Steam::Mount()

har to errorer men de er like..

Skrevet (endret)
Bruker du Steam? Hvis du gjør det og har just installert CS, så må du vente litt til Amount Acquried er på 100% på HL og CS.

Dette finner du med og høyreklikke på CS eller HL og trykke på Properties i Steam.

Hadde samme problem, men da ventet jeg bare til den var på 100% og da funket alt fint igjen. Hvis ikke dette hjalp, så kunne du kanskje forklare litt mer om hva som skjer når det klikker.

her lå probleme ja.. :D

Endret av værdama
  • 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Det derre er en feil som steam er klar over.

If you look in your errorlogs and see this message:

Function trace:

Host_Init

This is NOT an indication of a real error and it happens if you have a problem running your game or not.

Only TeamFortress has this file for real and no other game needs it, but for some reason when you run some (not all) of the Steam games, HL will go looking for this file and will create this message in the errorlogs if it can't find it.

You can very easily prevent the error message from being created by placing a dummy Classmenu.res file in one or more of the following folders (wherever you installed your games, <account> is your Steam account name):

C:\Program Files\Steam\SteamApps\<account>\counter-strike\cstrike\resource\UI\Classmenu.res

C:\Program Files\Steam\SteamApps\<account>\condition zero\czero\resource\UI\Classmenu.res

C:\Program Files\Steam\SteamApps\<acount>\condition zero deleted scenes\czeror\resource\UI\Classmenu.res

C:\Program Files\Steam\SteamApps\<account>\day of defeat\dod\resource\UI\Classmenu.res

Here is the dummy Classmenu.res file (right-click and save-as):

Classmenu.res

NOTE: You might have your Steam Installed somewhere else, please adjust the above paths to fit your installation!

If you don't have those folders there then create them.

These four Games are the only ones that seem to generate this warning message, you shouldn't need to do this for any other games.

Also, If you are having trouble running HL, doing this probably won't help you fix your problem (but it won't hurt either).

Kilde:

http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/s...udS5yZXM*&p_li=

Endret av Bear^
Skrevet

Det funket faktisk ikke. Hadde ikke noe mappe å legge det inn i, så jeg prøvde da å lage en ny mappe, som det ble foreslått på den siden. Men allikevel, hjalp det ikke!:(

Function trace:

Host_Init

Skrevet

Jeg måtte legge den fila i ALLE mappene der, t.o.m DoD, selv om jeg ikke har det. Rart det derre, og rart at de ikke prøver å endre på det problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...