Han Derre Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Heisann! Jeg har på godt gammalt norsk driti meg ut... Jeg har klart å dra så hardt til ved festing av denne kjøleren at skruen knakk. Derfor lurer jeg på om det er noen AMD-eiere som har et ekstra sett med festebein til socket 478? Er villig til å betale for disse! MVH kløna Han Derre
Dingot0m Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Hmm... den var kjip... Hadde du vært ute litt tidligere kunne du fått mine... Jeg gav dem vekk til en annen forumbruker for litt siden Men et lite tips, rediger signaturen din ned til 4 linjer før en moderator gir deg 10%
tokki Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 (endret) Det er samme feste på AL-CU og CU versjonen, ikke sant? I såfall har jeg festet til pentium. Endret 13. august 2004 av tokki
Han Derre Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Hmm... den var kjip... Hadde du vært ute litt tidligere kunne du fått mine... Jeg gav dem vekk til en annen forumbruker for litt siden Men et lite tips, rediger signaturen din ned til 4 linjer før en moderator gir deg 10% 10% ? Advarsel altså? If so.... gjør det med en gang!
Dingot0m Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 10% advarsel ja. Iflg. retningslinjene er det maks 4 linjer i signaturen.
Han Derre Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Det er samme feste på AL-CU og CU versjonen, ikke sant?I såfall har jeg festet til pentium. Kult! Hvor mye skal du ha for de? MVH Han Derre
Redalert Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Heisann! Jeg har på godt gammalt norsk driti meg ut... Jeg har klart å dra så hardt til ved festing av denne kjøleren at skruen knakk. Derfor lurer jeg på om det er noen AMD-eiere som har et ekstra sett med festebein til socket 478? Er villig til å betale for disse! MVH kløna Han Derre NABB!!!! 478 er som alle vet P4 Socket. Så ikke mas på amd eiere om socket 478 til din amd.
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 NABB!!!! 478 er som alle vet P4 Socket. Så ikke mas på amd eiere om socket 478 til din amd. Å du er så fantastisk og glup, spesielt når man ser at du tar feil BTW! Det heter n00b ikke nabb din cs fjortiss
Dingot0m Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) NABB!!!! 478 er som alle vet P4 Socket. Så ikke mas på amd eiere om socket 478 til din amd. Tror du er "nabben"... Når man kjøper den kjølern får man med fester til Socket A (AMD), Socket 478 (Pentium) og Socket 754 (AMD 64). Han knakk festene til sin Pentium, og lurer på om noen som bruker AMD kan sende ham sine Pentium-fester, siden de da ikke har bruk for dem når de bruker AMD. Endret 21. august 2004 av Dingot0m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå