Gå til innhold

Da jeg skulle kjøpe Doom3 på DRITT ELKJØP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 12.08.2004 kl 19.30 ca, var jeg på Elkjøp, Tiller,Trondheim.

De hadde lagt ut 11 esker med Doom3 som de nettopp hadde fått regnet jeg med.

Jeg tenkte; uansett om de har så mange, så bør jeg nok legge av (jeg hadde ikke penger) til i morgen, da release dagen egentlig var. Så jeg tok en box, gikk til kassen og sa jeg skulle legge av til neste dag. Jeg fikk sånn faktura at jeg hadde lagt det av. Jeg kom tilbake i dag (13.08.04) ca kl 18. Jeg så i hyllene om spillet var der, nei, var helt tomt for Doom 3. Men jeg smilte bare fordi jeg hadde jo lagt av spillet dagen før. Men når jeg kom fram til kassen, hadde tatt fram fakturaen, sa jeg hadde lagt av (var til samme personen som dagen før faktisk ), så snudde hun seg i 3-4 sekunder, så litt rundt om kring, og sa: "Vi har det ikke, det er utsolgt" Så sa jeg; Jeg hadde jo lagt av i går! Det var 11 kopier der men jeg tenkte det kune være smart å legge av uansett, så sier du at du har det ikke?

Denne fakturaen regnes jo nesten som en kontrakt. Hun sa videre:" Jeg kan si ifra når vi får inn flere eksemplarer. Glem det! sa jeg og gikk.

Heldigvis var Lefdal ikke mange meter unna, jeg gikk der og de hadde minst 20 esker, samme pris som Elkjøp, MEN, Lefdal bruker et sånt hardt strikk rundt spillene sine for at folk ikke skal stjele eller noe sånt og alle coverne var "ødelagt" i min mening. Jeg spurte om de hadde Doom 3 på lager som ikke hadde sånne strikk rundt seg som ødelegger coveret. Fyren sa: "Ja, men cd'ne er ikke ødelagt".

Jeg bestemte meg for bare å ta den fineste å kjøpe den. Så for jeg hjem.

:ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp et nytt tomt dvd cover, og erstatt med det ødelagte.

Somregel kan man bøye det originale litt i motsatt retning, og dra etiketten forsiktig ut.

Så settes den inn i et nytt cover sammen med cdene.

Skrevet (endret)
Det var et sånn pappcover, så det går ikke. Men heldigvis var det et feit Doom3 cover inni.

Jeg skal poste min "Elkjøp historie" her om et par minutter...bare vent litt...

EDIT: Her er den...

Din heldiggris!!

jeg hadde tenkt å kjøpe det idag, men neida!

Alle spillbutikkene på STORD hadde SELVFØLGELIG ikke fått inn noe DOOM 3!  :wallbash:  :woot:  :angry:  :thumbdown:

Ja! AKKURAT slik var det for meg også! Jeg holdt på å slå ned han tjukke tosken i disken på Elkjøp da jeg hørte

-"Nei, vi har ikke fått det enda..."

-"Ikke fått det? Hva faen mener du med det? Når får dere det da?"

-"Vet ikke, det stod ikke noen dato... Hey, ikke skyt meg da, jeg er jo bare en budbringer!"

Hadde jeg en pistol med meg, hadde han hatt et stOOOrt hull i hodet akkurat nå!

Og ikke nok med det! Jeg reisete i 45min til neste Elkjøp...

Neeeeida! Ikke der heller! Hu fjottete dama sa at det var vanlig at varene ikke kom til noen butikker før èn uke etter lanseringsdatoen! BULLSHIT! :wallbash::realmad::cry::thumbdown::hrm:

Så dro jeg tilbake, og på hjemveien kjørte jeg innom Norli, Musikkverket, Ja til-og-med RIMI! Vel, heh...i allefall fikk jeg kjøpt meg billige og bra 5 dvd'er for å trøste meg selv med....

BTW: Sier du at lefdal selger D3 for 299???

Har de noen nettsider?

Går det an å bestille der ifra??? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...