speedmaster Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Etter at jeg måtte ta ut batteriet i hovedkortet har pcen vært heilt rar. jeg har formatert den 3 ganger men jeg kan ikke installere noe. jeg tenkte jeg kunne installere FarCry når jeg kommer halveis i installasjonen kommer denne feilmeldingen "ERROR: -1603 FATAL error during istallation. Consult windows installer help (msi.chm) or MSDN for more information" jeg tenkte at det var bare spillet, så jeg prøvde å installere Ground control II men da kom denne feilen: Feature transfer error feature: defaultFeature component: file: error: alvorlig feil noen så vet hva som er gale?????
Bruun Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Glemte du å sette inn batteriet igjen? Det er mulig du skadet hovedkortet under din lille operasjon.. Jeg ville tatt det med til en service-butikk og sjekka hovedkortet.. Men før du gjør det burde du prøve å installere Widnows med en annen cd enn den du har, for den kan jo også være skada...
speedmaster Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 huska å sette batteriet inn igjen ja eg har 2 windows cder har prøvd begge men ingen forskjell.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå