Gå til innhold

Verdens blodigste film!!??!!


Anbefalte innlegg

Som dere kan se på emnet, hvilken film er det egentlig. Da tenker jeg i sjangeren kult/splatter som Braindead/Bad Taste/Meet The Feebles. Som er de tøffeste splatter filmene jeg NOENSINNE har sett. Så Braindead første gang for 8 år siden, og har sett den MANGE ganger siden.

Det var den første splatter filmen jeg hadde sett. Så prøvde jeg å få tak i flere filmer, men gang på gang, så fant jeg ikke noe som var bedre enn Braindead.

Så klart Evil Dead Trilogy :smile: Kjempe bra, men som en "sunday picnic" i forhold til Braindead.

Og så klart har jeg sett Zombie Flesheaters/The Beyond/City of The LivingDEAD.

Og så klart har jeg sett Evil ED, Cannibal Holocaust/Zombie Holocaust.

Mye bra selvsagt men ikke helt det samme som Braindead.

Må vel også nevne noen klassikere som Night Of The Living Dead/Day Of The Dead/Dawn Of The Dead.

 

Og NEI the dentist og pet semetary er ikke det jeg tenker på som splatter/kult...

Er altså Braindead den "blodigste filmen" eller?

Alle filmer nevnt har jeg sett og eier, håper på seriøse innlegg.

 

mvh Torgeir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har og sett Evil Dead trilogien og Braindead. Driitkule filmer alle sammen! (spesielt Braindead) Må prøve de andre du har ramset opp :smile:

Helt enig i utsagnet at the Dentist m.m ikke kan sammenliknes med disse. De gir meg liksom ikke den samme "splatter-følelsen".

 

Tror The Return of the living Dead også er bra. Har bare sett litt av denne.

 

(lurer på om ikke off topic hadde vært best ja)

 

[ Denne Melding var redigert av: Xane på 2002-04-30 15:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 15:03, nerd-light skrev:

ikke når du poster slike ting slike ting under annet om data, hva er poenget med det egentlig?? bruk off topic til slike ting, eller kom deg over til et filmforum


mvh nerd-light





Hva poenget er... Jo, det skal jeg fortelle deg, det er fordi, da får flest sett posten :smile: Hvis du ikke liker at jeg legger inn sånt her. Så ikke LES da vel :smile: er ikke verre enn det.

 

Mvh Torgeir

Lenke til kommentar

Har kun sett braindead av de overnevnte og kjenner dessverre ikke til andre i den sjangeren,...

 

Braindead er bare såååå kul,... - Spesielt når han står med gressklipperen på slutten, kirkegården, osv....

 

Vil se den igjen,.. takk for påminnelsen,.. :smile: - Men no offence altså,.. men er det ikke litt off topic fra annet om data,.. søppel eller noe hadde passet bedre,.. ? - ikke vet jeg,.. spørst hva også andre synes,...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-30 15:07, sxxxe83 skrev:

Quote:


On 2002-04-30 15:03, nerd-light skrev:

ikke når du poster slike ting slike ting under annet om data, hva er poenget med det egentlig?? bruk off topic til slike ting, eller kom deg over til et filmforum


mvh nerd-light





Hva poenget er... Jo, det skal jeg fortelle deg, det er fordi, da får flest sett posten :smile: Hvis du ikke liker at jeg legger inn sånt her. Så ikke LES da vel :smile: er ikke verre enn det.

 

Mvh Torgeir

 

Dummeste jeg har hørt... Du er jo helt braindead! :smile:

Meldinger skal postes riktig, det er intet poeng i det du sier. Jeg har postet litt feil av og til, men denne går over alle grenser. Send en melding til Sir Hartge og ikke vent deg "Hei gutten, det går helt fint å poste totalt feil...". :smile:

 

_________________

Abit KG7 Raid :: AMD TBird 1400 MHz :: 256 MB DDR RAM ::

GeForce 3 Ti200 64 MB :: IBM 60GXP 41GB ::

Creative SB Live! Player 5.1 :: TT Volcano 7+ ::

 

[ Denne Melding var redigert av: sanoj_20 på 2002-04-30 15:15 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...