PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg hører en del på webradio (må holde meg litt oppdatert på hva som skjer i Florida!), men har i det siste hatt ett problem. Linjen skal det ikke være noe problem med, ima at den er en symetrisk 2mb-linje til nettverket. Imidlertid hender det når jeg laster ned mye, at kontakten med radiostasjonen i Windows Media Player forsvinner. Jeg krever ikke så god kvalitet, pleier å høre på 28 kb/sek-kanalen. Men til tider, f.eks når jeg plutselig mottar en større e-mail begynner windows media og surre. Finnes det noen måte å liksom "reservere" 30 kbit av linjen til wmp, hele tiden? Eventuelt andre tips som kan hjelpe?
abcd423417984 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) netlimiter! i det programmet kan du bestemme hva slags programmer som skal få bruke hvor mye av linja Endret 11. august 2004 av invictus
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 sett større prebuffer Hvordan gjør man dette? Høres ut som en enkel løsning Om dette ikke virker får jeg teste ut netlimiter. Men "det enkle er ofte det beste"?!
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 (endret) Har nå satt opp pre-buffer. Skal teste litt så får jeg se hva det blir til, om det hjalp noe særlig... Virker foreløpig ikke helt sånn.. Hjelper ingenting, så vidt jeg kan se.. For teste ut netlimiter etterhvert. Endret 11. august 2004 av JoachimR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå