shamanix Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Jeg har en router(D-Link DI-514)... Jeg har åpnet port for bittorrent og det fungerer, men jeg har også åpnet porter for Direct Connect og FTP og det virker ikke. I direct connect må jeg være i passive mode, og ftp serveren min virker ikke over internett. Noen som kan hjelpe?
Eddie123 Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Når du åpnet port for DC, satte du da protokoll-formatet til "Both" ? Hvis ikke så fungerer det dårlig. I tillegg så må du sette inn den eksterne IP adressa di inn i settingene i DC, ellers får du heller ikke kobla til i aktiv modus. '
shamanix Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Jeg åpnet port 1412 på min lokale ip. fra wan til *. jeg har også skrevet min internett ip og port i dc- dette virket med min gamle router.
Gozarpz Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 For å få FTP server til å funke over internett, må du gå inn på "advanced" menyen i ruteren din og gå på "virtual server". Der må du skrive inn den interne adressen til ftpserveren din på "Private ip" og 21 på både "private port" og "public port". Eller så kan du bare redigere den som står på listen.
shamanix Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 har gjort det, men det virker ikke... alt virket fint med min d-link di-704 dom ble ødelagt av lynet sammen med min ps2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå