thomasw Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) Heisann, jeg lurte på om det er noen gavmilde unger, menn, kvinner eller julenisser som har en 17" skjerm som bare står i en krok og samler støv? Kanskje det er noen av dere som har lyst til å gi bort en slik en, eller selge den billig? Om du gir den bort, så betaler jeg frakt med glede. Om du vil selge den billig (maks 500 kroner), så betaler jeg selvfølgelig porto men vil diskutere pris litt med mindre du kommer med ett godt tilbud. Siden jeg setter maks pris til 500 regner jeg med dere skjønner det er snakk om en vanlig skjerm, ikke noe lcd greier Trenger denne skjermen så veldig siden jeg skal kjøpe pc, men kun vil ha en crt skjerm foreløpig (til jeg får mer penger og kjøper en lcd Edit: Les også signaturen min! mvh Thomas Wickstrøm Endret 10. august 2004 av thomasw
SvennAndre Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Har en skjerm som står bak meg her, og støver ned som jeg hadde tenkt å selge nå.. En Nokia skjerm.. Tror den er 17". Hvertfall ikke mindre.. Pris kan vi diskutere..
sunh Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 699 kr for en ny 17" på elkjøp. Du må bestille på nettet for at den prisen skal gjelde, så da blir det selvfølgelig litt i frakt også, men da har du ihvertfall en ny skjerm
b-real Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Salg og kjøp gjøres i bruktmarkede og ikke på forumet. Prøv der
Anbefalte innlegg