DudeoftheNation Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 er det noen som har informasjon om spillet som blir basert på 24(tv serien)? Digger denne serien og takker så utrolig mye for brukbare svar!!!
d0ppler Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har det kommet et spill noensinne som er basert på en film/serie somfaktisk er bra? Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger om jeg var deg.
Loeve Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Det nye Transformers-spillet skal visst være jævla bra, skal jeg ha fått rapportert fra flere hold, både mer og mindre seriøse. Ellers så har du jo Sam N' Max som er basert på en tegneserie.
ttt Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Har det kommet et spill noensinne som er basert på en film/serie somfaktisk er bra? Jeg ville ikke hatt for høye forhåpninger om jeg var deg. Chronicles of Riddick skal vere veldig bra (spelet altså), det skal vist vere betre ein filmen. http://gamer.no/art.php?artikkelid=9277 eg har aldri høyrt om eit 24 spel.
Rubex Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Dersom 24 kommer som spill, blir det nok skikkelig skuffende i likhet med 99% av de andre film/tv spillene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå