benjamin84 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Noen som vet om det vil følge med bots til HL2 og CS:S til multiplayer? Har hatt endesløs morro på lan med å spille et par stykker mot en gjeng bots, men hadde satt pris på om de var litt bedre og mer integrerte enn podbot og liknende. Edit: Leif Endret 8. august 2004 av benjamin84
TheDarkListener Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Tipper Valve har klart å legge til bots Kommer til å bli vanskelig på expert, litt mer avansert KI en CZ
Arne_F Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Håper det! Siden jeg har telenor så klikker internetten stadig vekk så jeg har fått VELDIG bruk for bottene på cz
benjamin84 Skrevet 8. august 2004 Forfatter Skrevet 8. august 2004 Ja, jeg har litt dårlig internett i England der jeg studerer (bare 512k delt på 5 stykker foreløpig, tror vi skal oppgradere til 2mbit men det er usikkert) og botter i CS hadde vært en fordel. Spiller litt sammen et par av oss i huset, men blir litt kjedelig i lengden uten botter ettersom de er ganske ferske på CS og, tja, ikke den helt store utfordringen (ikke at jeg er spesiellt bra, er heller de som er spesiellt dårlige)
Windoge Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Valve legger ved den samme boten i Counter-Strike Source som CS: CZ bruker i dag.
TheDarkListener Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Valve legger ved den samme boten i Counter-Strike Source som CS: CZ bruker i dag. Hm... synd at de ikke har laget noen helt nye, er ikke så smarte de i cz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå