TRS Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 finnes det noen som leverer eller har muligheter for og levere 10Mb fiber i Haugesund?
Irons Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) www.google.com, søk etter 10mb internett haugesund: http://www.infodesign.no/artikler/bredbaandsleverandorer.htm eltele vest, fiber og radiolinker i haugesund og Bergen \\Sp33D EDIT: eltele vest er nå bkk de kan ha 10 mb... søk på ditt telefonnummer her Endret 6. august 2004 av the_real_Sp33D
TRS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 .....EDIT: eltele vest er nå bkk ..... takker, så selv etter eltele vest men fant ingen link til de som fungerte, men siden de er BKK nå så skal jeg sjekke de ut
TRS Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 (endret) når jeg søker på mitt telefon nr så kommer jeg til adsl.no og de viser til noen tilbud fra tiscali men jeg finner ikke ut hva BKK kan levere hos meg, noe jeg gjør feil eller? edit: tar like gjerne og sender dem en mail så slipper jeg og lete Endret 6. august 2004 av Eurofighter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå