Woilef Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Hey Har en Eizo Flexscan 557K som jeg er storfornøyd med, bruker nå D-Sub kabelen som følger med og det funker bra... Men sitter og lurer på om jeg gidder og investere i en DVI kabel istedet....(hver krone teller når en studerer ) Er det noen ren kvalitetsforskjell? Vet dette med at en slipper og stille inn diverse men dette er jo absolutt ikke ett problem med auto knapp og diverse... Takker for alle svar Endret 6. august 2004 av Woilef
TriNitroToluen Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 ER faktisk en del forskjell, anbefaler en dvi-kabel.
Ni kon Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Mine tanker om emnet Tilfører dog at du har en Eizo som jeg selv syns var bedre med dvi, men om du vil legge merke til det er usikkert. Men er valget en dvi kabel eller 5 øl på studenter samfunnet, er det ikke tvil om hva jeg hadde valgt
Troy Henrik Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Men er valget en dvi kabel eller 5 øl på studenter samfunnet, er det ikke tvil om hva jeg hadde valgt 5 ØL
Woilef Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 (endret) Hehe ja, en nøtt det der Noen som vet om et sted med en sort 2m? Endret 6. august 2004 av Woilef
Ni kon Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 hadde vurdert 3 m jeg da. Men husk han - han da Eks: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=296 Lykke til dog hadde jeg selv tatt 5 wiessbier med de lokale studentinnene og vist de kabelen min utpå kvelden
viranth Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Har selv brukt begge deler (VGA og DVI) på flere LCDer. Må si at VGA ikke er på langt nær så bra som DVI. VGA gir mer "stripete" bilde enn det DVI gir, men når du først er vant til VGA så klarer man seg greit. Men man ser en stor forskjell når man først skifter =)
Ni kon Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 vga kontra dvi kommer veldig mye an på hvordan skjerm man sitter på. I dette tilfelle sitter trådstarter på en Eizo. Forskjellen mellom dvi og analog vil derfor være minimal i dette tilfelle. det er selvfølgelig en forskjell, som jeg selv kan se. Men jeg har truffet en del personer som ikke ser forskjellen...
Woilef Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Ok, da chiller jeg innkjøpet litt og går for noen halvlitere i stedet
PiiPP Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 På min benQ FP767-12 er det bare analog utgang...går det ann å kjøpe no sånn greier jeg setter å¨kabeln som gjør den om til dvi elns??? er det noen forskjell i spill med dvi ??
Woilef Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Har ikke skjermen dvi så har den ikke det, ikke noe og gjøre med desverre... (så vidt jeg vet da, går vel neppe ann og legge til denne muligheten etterpå...)
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Hos meg ser jeg god forskjell mellom DVI og VGA (Hansol H950). DVI-bildet er langt skarpere enn hva det er med VGA (i optimal oppløsning, så klart).
Woilef Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Bestilte en alikevel, var billigere enn jeg trodde...
diZrupt0r Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 sitter også med en eizo flexscan L557, og det er stor forskjell mellom VGA og DVI.. DVI er MYE skarpere.. helt klart verdt pengene
Kenny000 Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg testet en gang når jeg hadde koblet til både analog og DVI. Byttet source på skjermen og så at det var merkbar forskjell på kvaliteten. Samsung 172t
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå