kilik Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Ofte når jeg starter opp PC'en er skjermen bare svart (no signal) og eneste jeg kan gjøre er å starte PC'en på nytt. Ellers fungerer PC'en som den skal. I starten skjedde dette bare en sjelden gang, men nå ofter og oftere. Hva kan være problemet? Specs: HK: MSI K7T Pro2 CPU: AMD Duron 1,3 Ghz, Coolermaster vifte Ram: 384 mb sd-ram Grafikk: nVidia TNT2 32mb
trillebår Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 dette skulle vel strengt tatt vært posta i skjermer og skjermkort, men samma det.... Det er vel antagelig noe fucked med skjermkosrtet ditt som gjør at det ikke starter som det skal..... Er vel på tide å bytte ut dette uannsett?????
kilik Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Nei, har selvsagt prøvd med andre skjermkort og skjermer, men samme skjer. Hva annet kan det være?
xanth0s Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Se i bios hva som står som first device AGP eller PCI. Skift det til det du har antaglivis AGP. Kan hjelpe.
Star Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Jeg hadde samme problem, bare med et MSI delta ILSR Skiftet ram, og problemet saa ut til aa vaere vekke en stund men det kom tilbake... Ble lei av og feilsoke saa jeg skiftet hovedkort.. Krysstest komponenter, dersom det ikke fungerer hadde jeg investert i ett nytt hovedkort. Et billig epox eller no om du ikke planlegger og oppdatere hele maskinen... Edit: Saa at jeg muligens var litt bruk-og-kast der men... mitt forslag er iallefall og kryssteste, saa ser du hvor langt du kommer evnt. gidder Endret 6. august 2004 av Star
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå