Gå til innhold

PC kræsjer under doom3


Mr-JT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde også de problemene som trådstarter nevner. spillet krasja, og gikk til windows, eller spillet og maskina frøs helt. men jeg hørte lyd.

Installerte cat.49 betaen. da funkte spillet bedre og har ikke krasja en eneste gang.

 

Kjører spillet på high med r9800pro. Går greit nok. fryser av og til npr det skjer noe heftig. men det er til å leve med..

Endret av MallRaT
Lenke til kommentar
Traxco. Hvor jeg kjører slike instillinger med radeon 9800pro ?

 

Tror jeg gjør det, pga kortet er bra nok til å kjøre spillet på maks. Hva får deg til å tro noe annet?

kortet er bra nok til å kjøre spillet på maks :wow:

er det ati 9800 pro du har eller x800 pro ?har du sett testene på doom 3 ? vel jeg spiller med 1024x768 medium quality(41 fps),men har bare et 9800non pro.men ville ikke ha brukt high eller utra quality uten og ha et ati x800/6800 kort.

 

hva får du i fps med 1280x1024 og high quality da ?tipper max 20 fps ;)

 

prøve "timedemo demo1.demo"med 1280x1024 og high quality fikk 23 fps,men du har jo en del mere ram enn meg og opp til 20% mere ytelse med pro kortet ditt.

men spiller ikke skytespill med 20-30 i fps :no:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Har lest på forum her, og det står også en oppdatering på nyheten om beta-driverne, at mange har fått problemer med denne beta-vesjonen.

Mange klager på at cpuen yter 100% i mange ytelser.

 

og alikevel laster jeg dem ned til testing :whistle:

 

tester med 4 x agp etterpå.

Lenke til kommentar

Har lagt inn beta 4.9 driverene, og nå kræsjer ikke spillet. Eneste ulempen er at cpu'en jobber mye mer med mindre ting. Samme som hardware.no har skrevet under nyheten om beta 4.9 driverne.

 

Håper bare på en oppdatering fra d3 og ati, for å fikse dette problemet snarest!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...