p-chi Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 (endret) hmm mulig det er jeg som er dum som et brød, men nå har jeg brent ut ISOfiler på to cder, og når jeg åpner CD1 for å installere, er det fortsatt en ISOfil. Når jeg da vil åpne den, bruker jeg WinAce, er dette riktig? Prøver å launche setup, men det går ikke, må jeg extracte alle filene? eller hvordan gjør jeg dette? hehe første gangen jeg gjør dette forståss... Endret 5. august 2004 av p-chi
Duke Soforth Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Min gode mann, her har du nok bommet ganske mye... Brenn filer som .ISO og .BIN til cd med brenneprogrammets "Burn Image"-funksjon, ikke brenn de på cden som om de var vanlige filer... For eksempel i Nero: velg Recorder -> Burn Image. Eller Alcohol: Velg Image Burning Wizard. Stort sett alle brenneprogram skal ha slik funksjonalitet.
Erichsen Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Bare for å nevne det, kan du jo også mounte ISO-filene i f. eks. Daemon Tools. Da slipper du å brenne de på cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå