Gå til innhold

Musepilen blinker i CS! extremt irriterende plz hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

IBM GXP75 disken min har seff crasjet, så mens jeg venter på ny Seagate Barracuda IV 80 Gb :grin: har jeg tatt den gamle 3gb disken fra gamlemaskinen og hevet inn windows 2000 og cs på den.

MEN, i cs, når jeg trykker feks ut av spillet og så resume game igjen mens jeg er inne på en server, så begynner windows-musepilen å blinke i aimen hele tiden. dette er j*vli irriterende som dere sikkert skjønner.

Kunne noen være så ytterst barmhjertig å si meg hvordan jeg får kål på dette drittet?

hadde winxp før disken krasjet, der hade jeg ikke åproblemet

Jeg har en MS Intellimouse Optical (er venstrehendt, ingen bra alternativ :evil:) med programvaren installert.

veldig irriterende når jeg spiller med en venn og skal ut og sende en liten melding på msn når jeg er dau mellom slagene for eksempel.

plz :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dum du eller? etter du har vært ute av spillet og pekeren kommer fram på siktet, så trykker du på esc, og så velger du resume (for å gå inn i spillet) trenger du d inn med teskje?

Skrevet

Quote:

On 2002-04-30 03:42, MetiCx skrev:

dum du eller? etter du har.... trenger du d inn med teskje?

IDIOT! jeg sa nettop oppe at det ikke hjelper,men det er da problemet OPPSTÅR

trenger DU DET inn med tesje eller? det du gjør er er å skrive i klartekst at du selv er dum :lol:

stakkars svin

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde det slik på XP en stund. Tror det var et eller annet som gikk i bakrunnen som fremkalte pila. Prøv å drep noen bakgrunnsprosesser. (Jeg reinstalla da jeg gikk over fra RealBot til PodBot og det ble vekk, men mener å huske det var den ***** brannmuren til Norton som var synderen. Måtte disable den)

Skrevet

Det er vel ikke en sånn running som kommer opp rund musa, sånn locater shit? Sånn hadde jeg ihvertfall det skifter du på innstillinger på musa i kontrolpanel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...