Gå til innhold

nye føtter hos microplex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke sett de. Men altså.. Det er jo leds på alt nå om dagen. Skulle likt å laga meg en pc med plexikabinett, led føtter, 4 30cm katoder, sunbeam viftestyring med leds, lazer-leds rundt omkring, led usb-kabler, masse power-leds, led-vifter, PSU med leds, uv-kabler. Selvfølgelig alt i forskjellige farger. :whistle:

Skrevet
Jeg hadde heller ikke sett de. Men altså.. Det er jo leds på alt nå om dagen. Skulle likt å laga meg en pc med plexikabinett, led føtter, 4 30cm katoder, sunbeam viftestyring med leds, lazer-leds rundt omkring, led usb-kabler, masse power-leds, led-vifter, PSU med leds, uv-kabler. Selvfølgelig alt i forskjellige farger. :whistle:

det-ville-sett-ut-som-et-juletre-

Skrevet
di-har-sikkert-vert-litt-fin-under-mitt-kabinett

space-virker-ikke :realmad:

og-litt-irriterende-under-ditt-kabinett? :innocent:

nei-hvorfor-skulle-det-være-så-iriterene??

Jeg syns iallfall det. Hadde leds på fronten av kabinettet mitt. Har kobla de av.. Tror ikke det er så stor forskjell på dem og de under kabinettet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Juletre! :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...