Slayer Of Minds Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Er det noen her som spiller Warhammer 40 000: Dawn Of War betaen? hvis ja, hva er nick og rase? Heter selv IronCrust og spiller Chaos. BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!
Slayer Of Minds Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Jeg synes det er sinnsykt tøft, minner litt om warcraft 3. Du får mest ut av spillet hvis du spiller tabletop gamet.
HappyStabby Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) Er lenge siden jeg hadde det så gøy I et RTS:-) Herlig moro:-) Den Blood Thirster og Elder Avatar er jævlige å få ned. Men fikser biffen med ett par missle launcher skudd, samnt en landraider proppa med Assult terminatorer med en Liberian. Martyrium Spiller Space mArines med Black templar colour scheme. Endret 8. august 2004 av Martyrium
Hermans Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Har lest at det er open beta. Så ja. Men kan kun lastes ned på fileplanet , der får du din unike cdkey også...
Ravn Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) ,09/08/2004 : 12:47] Kan alle spille betaen? Ja det er bare å gå inn på www.fileplanet.com og søke seg fram. Ligger på hovedsiden. Fyll ut et lite skjema, få en key, last ned 630Mb med beta og kos deg, gjør dette i skrivende stund. Ser fett ut, skal kose meg med det senere, blir nok Chaos marine ja... de ser fetest ut.... EdiT: Hermans beat me to it.... Endret 9. august 2004 av Odland81
Slayer Of Minds Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Chaos Marines er sinnsykt fete... Defilers kicker ass! Obliterators er tøffe som fy! Men en ting sier jeg bare: det er INGENTING som er kulere enn å se en bloodthirster spille baseball med Loyalist Space Marines
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) må testes... hvis ikke noen har merket d er min avatar asmodai, interrogator chaplain of the dark angels space marines Endret 9. august 2004 av Hyrlen
Ravn Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) må testes... hvis ikke noen har merket d er min avatar asmodai, interrogator chaplain of the dark angels space marines så gøy... min avatar er et bilde av ATI-logoen med noe skrift over... Er ikke meningen å være frekk... men kanskje litt morsom... but then again kanskje ikke... EDIT: leifer Endret 9. august 2004 av Odland81
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 må testes... hvis ikke noen har merket d er min avatar asmodai, interrogator chaplain of the dark angels space marines så gøy... min avatar er et bilde av ATI-logoen med noe skrift over... Er ikke meningen å være frekk... men kanskje litt morsom... but then again kanskje ikke... EDIT: leifer ja ho ho... asmodai er jo faktisk en character fra 40k universet, derfor jeg nevnte d. (hvis du ikke skjønte d)
Ravn Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 må testes... hvis ikke noen har merket d er min avatar asmodai, interrogator chaplain of the dark angels space marines så gøy... min avatar er et bilde av ATI-logoen med noe skrift over... Er ikke meningen å være frekk... men kanskje litt morsom... but then again kanskje ikke... EDIT: leifer ja ho ho... asmodai er jo faktisk en character fra 40k universet, derfor jeg nevnte d. (hvis du ikke skjønte d) joda tok det... skulle bare være "morsom"... Men Dawn of War var fete greier!!!
eught Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) Jeg har prøvd to tutorial games, begge som Eldar (det er den rasen jeg er i tabletop gamet, craftworld er Ulthwé. Kunne tenkt meg å se Eldrad Ulthran i RTS-spillet ). Jeg må si at jeg satt målløs begge gangene, spesielt da jeg fikk testet Avataren. Relic har gjort en vanvittig bra jobb med dette spillet. Til å begynne med var jeg var litt skeptisk til stemmene de har gitt til Eldar-unitene, men etter hvert som jeg ble vant til dem synes jeg de passet veldig bra. Det gjenstår fortsatt å teste multiplayer, så jeg lurer på om noen her er med på det jeg vil kalle en kontrollert kamp; ingen attacks for å knuse hverandre så fort som mulig, men ta det rolig og utforske spillet skikkelig. Er det forresten noen som vet hvilke porter som må forwardes i NAT? Endret 9. august 2004 av eught
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 må testes... hvis ikke noen har merket d er min avatar asmodai, interrogator chaplain of the dark angels space marines så gøy... min avatar er et bilde av ATI-logoen med noe skrift over... Er ikke meningen å være frekk... men kanskje litt morsom... but then again kanskje ikke... EDIT: leifer ja ho ho... asmodai er jo faktisk en character fra 40k universet, derfor jeg nevnte d. (hvis du ikke skjønte d) joda tok det... skulle bare være "morsom"... Men Dawn of War var fete greier!!! men jeg eier ikke selv-ironi skal teste spillet nå... krysser fingrene
Piratpjokken Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 kan noen legge ut screenshots? Har inderlig lyst på nytt spill. Elsket wc3 ... eeehhhh var det gratis?
Slayer Of Minds Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Dawn Of War er open beta på fileplanet for øyeblikket. Spillet har en tutorial der du får teste de fire forskjellige rasene, men er myyeee tøffere på multiplayer. Hvis noen ser IronCrust eller Xipe0 i lobbyen en dag, ikke nøl med å utfordre Husk å hils fra Slayer Of Minds
Ol'H Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 veldig stilig når d kom til slag! minnet meg litt om Z... syns menyen var litt rotete og upgrades på bygninger var litt vanskelig og skjønne i starten. Men veldig kult! Troppestyring er vel noe de må gjøre noe med, dreadnoughten min stakk faen med av hele tiden og tactical squaden sto igjen som amøber mot en hel arme med orc's... likte d veldig godt, hadde beholdt alt fra brett spillet nesten.. Veldig kult med customized farger og badges på hæren, dette kan jeg ikke huske og ha sett i RTS før
Ravn Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Dette var fete greier!! Har aldri vært så kult å få pisk før. Spilte et par matcher på nettet, beit godt fra meg men fikk nok desverre mer juling enn jeg ga... Men gøy DET var det. Anbefales å teste ut!
alfabanan Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 (endret) Et utrolig morsomt spill!! Men, ingenting slår Ork... Ler like mye hver gang jeg hører de små dumme grønne fyrene skal bygge opp en bygning. Kaller meg selv for |cobra, spiller som Marine eller Orks... Edit: Feil Endret 9. august 2004 av alfabanan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå