Nastro Azzurro Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg har tenkt å ta av min nåværende vifte og bytte den i en litt kraftigere, i og med at jeg har tenkt å overklokke litt.... problemet mitt er bare at vifta sitter så SINNSYKT godt fast! har ikke prøvd så fryktelig hardt å få den av, men har prøvd litt, og merker at det kanskje kan være et problem å få den av... er det noen her som har en smart metode å få av vifta på? er socket 754 jeg har...
oslo72 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Ta en flat skrutrekker og plasser i hakket på stålplaten på siden av viften. Den ER hard å få av... Husk også å rengjøre flaten på prosessoren før du setter på ny pasta og ny vifte.
Shaper^ Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ikke skli med skrujernet da... det kan koste det dyrt... en kamerat som gjorde det, han hærpa hele dritten.
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Yupp.. Ta gjerne ut PSU også, om dette sitter litt i veien... Det viktigste er god plass og god tid Har selv herpa et hovedkort i min ungdom ,da var jeg altfor utålmodig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå