espen999 Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Har merket at man ikke kan save når man selv vil Finnes det en patch elns som forandrer dette ?
Rampage Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Har merket det også og sluttet etter et par oppdrag, fortsatt konge i MP, men det er det eneste
espen999 Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Vet du hvor jeg kan skaffe meg denne patchen ?
Keylar Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 la meg si det slik, 1.installerte Gangland 2.Pr0vde det i 2 min 3. Avinstallerte hele skiten og glemte at jeg hadde brukt 300kr på skiten..
Passasjer Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Serriøst? Jeg synes det er et av de bedre spillene i år...
Keylar Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Serriøst? Jeg synes det er et av de bedre spillene i år... jepp, read and weep ! det var morro i 2-3 min helt til jeg skj0nte at hele spillet var det mest reva spillet noensinne lagd Sier meg helt enig i Denne Omtalen: http://gamer.no/art.php?artikkelid=6284
RobinLol Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 men jeg har fått det problemet at etter 3 missions kommer det opp mission script failed eller noe sånnt når jeg skal snakke med bossen... hva er dette ? får jo ikke til å spille videre =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå