asad Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=138855 2-2-2-5 hvis jeg ikke tar feil?Noen som har prøvd disse?
Rubex Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Har ikke prøvd de, men kan være at jeg kjøper denne ram'en. Hardware.no har forseten testet ram'en
Furyfax Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Eg har disse brikkene men ikkje pro versjonen, forskjellen er vell at mine brikker er uten leds. Kjører brikkene på 225MHz ( 450MHZ ) på 2-2-2-11 Men har også kjørt bvrikkene helt opp til 245MHz ( 490 ) men da med mye slappere timings. Har du et AMD eller Intel system ? I intel systemer er ikkje timings så avgjørende som i AMD system..
asad Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 Jeg har ikke kjøpt ennå, men det skak bli amd ja. Er ute etter noe stabilt, og regner med disse brikkene er det
Furyfax Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 ja de er ekstremt god, men er ikkje vits å kjøpe pro versjonen, hvis ikkje du er veldig glad i leds på minnebrikkene for det er nettopp det som er hele forskjellen mellom pro og non-pro brikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå