hushovd Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Hei. Skermen viser feil farger! Det er tilnermet korekt men hvit er ikke hvit men blå-lig og i shateringer i windows menyer og, ja, hvor det enn måtte være så slår flere av fargene ut og er mørkere/ lysere -Litt off på en måte -vanskelig å forklare. Men hva kan dette være? Trodde først det var skermen, men har byttett mellom DVI og analog kabel uten endring. Har instalert nye skermdrivere uten hell på mitt x800pro. Hvis jeg gamma justerer skermen så hjelper det lit men fortsatt så er feilen der. Noen som kjenner til problemet? Takk Arnfinn
enden Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Prøvd å resette skjermen til fabrikkinnstillinger? Det bør også være mulig å justere fargetemperaturen på den. Si meg hvilken skjerm så skal jeg fortelle deg hvordan
hushovd Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Jeg har en iiyama ProLite E511s 20" lcd Har prøvd å resette skjermen, men det hjelper ikke.
enden Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Svarte, det var den ene skjermen jeg ikke husker menyen på... Venter en 19" iiyama inn over helgen. Kan svare deg da
enden Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 ...eller Meny en, valg tre skal vel være color-temp
hushovd Skrevet 4. august 2004 Forfatter Skrevet 4. august 2004 Ok. Har fot det mye bedre men er på ingen måte opptimalt. Har endret på farge tempen. -men da ble det for blast -stilte så på kontrasten og det er blitt betydelig bedre. Men fortsatt har tekst et litt grønig shær spesielt illle i lange ord og urlen er grønn.... Snodig
enden Skrevet 5. august 2004 Skrevet 5. august 2004 Jeg synes det høres ut som om du har feil på skjermen jeg. Den skjermen har jo brukbare farger den
hushovd Skrevet 5. august 2004 Forfatter Skrevet 5. august 2004 (endret) Ja. Det er jo det som er rart. Det begynte bare etter jeg restartet. Skal prøve den på en annen pc for se om det er skermkortet/ skjerm intillingene på PCen. Arn Endret 5. august 2004 av hushovd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå