MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!:
mygve^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir?
MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir? veit jo aldri med deg Mygve^ :!:
mygve^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir? veit jo aldri med deg Mygve^ :!: kjenner eg deg Mitrandhir?
MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir? veit jo aldri med deg Mygve^ :!: kjenner eg deg Mitrandhir? klart du kjenner meg, me gjekk i samme klasse fra 1-7klasse
mygve^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 (endret) Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir? veit jo aldri med deg Mygve^ :!: kjenner eg deg Mitrandhir? klart du kjenner meg, me gjekk i samme klasse fra 1-7klasse Er det deg Thomas? Endret 19. august 2004 av mygve^
MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det mygve^ skreiv :-) det kan godt hende :!: kva meiner du Mitrandhir? veit jo aldri med deg Mygve^ :!: kjenner eg deg Mitrandhir? klart du kjenner meg, me gjekk i samme klasse fra 1-7klasse Er det Thomas? nei, du veit no kem eg er
mygve^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 On topic: er det noken som veit noke lure Deer hunter triks?
MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 On topic: er det noken som veit noke lure Deer hunter triks? ka med å sitta i ro i ein busk og venta te hjorten kommer
Shotgun Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det er lurt å legge ut "åte", og å bruke lokken. Passe på vindretningen er også lurt.
Bluebeans Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 *blablabla*nei, du veit no kem eg er 1. Drop offtopicen, de fleste her (inkludert meg) driter i om dere kjenner hverandre ( ) 2. Helst unngå lange quotes.
Passasjer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 V[]bster' date='07/08/2004 : 03:31'] Kan vel passe på i samme vending, og si at jeg ikke har noe til overs for "hobbymoderatorer". ///offtopic Helt enig med deg! Er lut lei av alle disse wannabe moderatorene, gjerne de som har sitt eget navn som nick å skriver "M.V.H Leif Toril" i slutten av en post. Og har "Leif toril, gamer.no" som signatur! (og gamer.no logo som avatar) Måtte bare få sagt det Javel. Nå har det seg sånn at jeg ikke kunne drite mer i hva du syns. Jeg synes bare tråden var dårlig, og ytret min mening om det. Jeg har ikke mitt eget navn som nick, jeg skriver ikke M.V.H xxxxx i slutten av en post, har ikke gamer.no avatar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå