fxwz Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Synes dere jeg burde kjøpe denne ? Wd Harddisk 200.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB Link til hardisken: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=990...lAction=details Syntes den var ganske billig så jeg vurdere å kjøpe den.. bare 994kr Hadde vært fint om dere ha hjulpet meg litt...?
roolf Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Personlig er jeg veldig opptatt av støyreduksjon i PC. Valgte derfor en Seagate disk da jeg oppdaterte. Denne er veldig stille. Har lest at WD-disker støyer litt mer, men at de nye diskene til WD er bedre på dette området. Den disken du linker til virker som et godt kjøp og er sikkert stille nok om du ellers ikke har et lydløst system. Lykke til.
ArneJ. Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Wd har iallefall raskere disker enn seagate. Har selv 2 sånne 200gigere og de bråker ikke så mye etter min mening. Men det er jo subjektivt;)
turock Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Har den disken selv og 2 andre wd disker, og det er som onanias sier, de bråker igrunn ikke så mye. Endret 4. august 2004 av turock
Sword_Mas Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 Så sant du har støtte for 48 bits LBA så er dette harddisken du til dags dato får mest for pengane for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå