Gå til innhold

Billig 17" crt på elkjøp.no


Thel

Anbefalte innlegg

Jeg satt bare å leste litt på internett, og plutselig datt nettleseren min inn på elkjøp sine sider...

 

Der har de en 17" crttil kr 699 vist du kjøper over internett. Dette passer jo bra vist du har et stramt budsjett!

Jeg er fult klar over at dette ikke er en tipp topp skjerm, men jeg er vant til å kjøre på 1024x768@85hz uansett. Grunnen til at jeg vurderer denne skjermer er for at jeg da kan bruke de andre pengene jeg har til å kjøpe meg et surround anlegg eller en ram brikke til for å ha i pc'en. (Hører nå på dataen via et stereoanlegg og har "kun" 512 mb ram...)

Jeg lurte på om noen har erfaringer med denne skjermen? Suger den sånn som de fleste elkjøp ting gjør?

Håper på raske svar:)

 

H.kon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som erfaring med å sette en crt skjerm ved siden av en lcd skjerm i et dual oppsett for eksempel?

Skjermen min tar kvelden om veldig kort tid og da blir det ny 17' lcd. Mens jeg venter på at de skal synke enda litt mer i pris. Den varslede prisnedgangen lar fortsatt vente litt på seg ser jeg. Så da kunne en slik billig crt være en god venteløsning :!:

 

Men vil du bli gal i øya av å ha en crt og en lcd ved siden av hverandre, noen erfaringer der ute?

Lenke til kommentar

Joda, fikk med meg at et kun gjeller ved kjøp på internett!

Er vant til å sitte på 17" crt, har så og si kun brukt det de siste 3 årene, men nå har jeg kjøpt meg egen data, og trenger en ny skjerm, låner bare en nå, og vil helst ikke bruke for mye penger på å kjøpe meg en ny.

 

Er forresten en 19" crt noe serlig større en 17"crt?(Mener ikke bildet, men selve "kassa".) Jeg har ikke så alt for sor plass, og har ca 3-4 cm mer jeg kan bruke i lengen på en skjerm.

 

H.kon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...