supercub Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Etter at eg bytta skjermkort frå MX 420 til R 9500 pro vil ikkje PC'n starte. Det blir svartskjerm og pipelydar. 4-5 pip så ein liten pause på 5 sek, så 4-5 til. Så går PC'n bra, men ikkje skjembilde. Det går heller ikkje å bytte tilbake til det gamle kortet!! HJELP!!
bleidd Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 IRQ-konflikt? Se etter i bios om du har noen "plug and play"-ting du kan aktivere ellerno. Funka for meg ved lignende problem.
supercub Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 (endret) Går ikkje det når eg ikkje kjem inn i BIOS. Det kjem slik gult lys på skjermen, slik som når du ha slått den av Edit: Etter å ha søkt litt her på forumet har det blitt sagt at det kan hjelpe å resete BIOS. Kor finn eg dei jumperne? Endret 3. august 2004 av supercub
GoldlaXiE Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Reset bios.. det ville jeg gjort vertfall.. Du kan lese i manualen til HK hvordan du gjør det, ellers kan du ta ut batteriet på HK en stund, så setter du det inn igjen.. Prøv det!
supercub Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Ok, takk for svar Gullegutt:) Ska teste dette no!
supercub Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Fekk meg inn i Windows igjen no! Reseta bios. Fekk ikkje tid til å teste det nye kortet meir i dag. fortsette i morgon. Men viss det er ein IRQ-konflikt; kva kan eg gjere for å fikse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå