Mickidod Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Bør jeg Bytte en xp 2800(Barton)+ i en 2500+ >Trodde 2800+ var bedre.....
Hårløs Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 hvis du har planer om å overklokke er 2500 mye mer villigere enn 2800 men hvis ikke det er det som er hensikten med å bytte ville jeg beholdt 2800
Mickidod Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Jo...jeg hadde tenkt å overklokke den litt, men jeg komm akuratt på at jeg ikke hadde bra hoved kort til å overklokke...nemmelig denne Her
klikko Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 ha ha ... her var det mye rart..... Om barton`en er låst som dere spørr om , kommer ann på om dere kjøper enn vanlig xp prossesor eller en mobile-xp prossesor.... vanlig barton er med andre ord LÅST.... M-xp2500 bør være å få tak i.....eller kanskje M-xp2400 bør være bra...en av de det gjelder ihvertfall å få tak i en som går på 35 watt.. gjelder å gøre litt undersøkelse her og det hovedkortet der vet jeg ikke noe om....det så ikke altfor konge ut da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå