hallgeirl Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Tittelen sier vel kanskje det meste, men jeg skal forklare litt bedre uansett. I index.php så prøver jeg å få til å include et php script (f.eks. "side.php"), og samtidig sette variabelen "act" i det scriptet til "login". Er det egentlig mulig å passe variabler til et script ved hjelp av include()? Når jeg prøver den linja i tittelen, får jeg kun beskjed om at php ikke klarer å åpne scriptet: Warning: main(/action-users.php?action=login) [function.main]: failed to open stream: Invalid argument in J:\Misc\Programmering\PHP\testgame\index.php on line 73 Warning: main() [function.include]: Failed opening '/action-users.php?action=login' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in J:\Misc\Programmering\PHP\testgame\index.php on line 73 Takker for svar
The Red Devil Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Nei, det går ikkje. Men dette går: $_GET['act'] = 'login'; include("side.php");
hallgeirl Skrevet 3. august 2004 Forfatter Skrevet 3. august 2004 Aha! Det der funka som bare det Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå