tvv Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Hei Har adsl fra telenor og når jeg kobler opp med router og modem som kommer fra Telenor funker alt som det skal, skal ha noen trådløse klienter derfor kjøpt D-link DI714P+ Har lest artikkelen som allerede ligger her og alle de tingene er gjort trykker jeg connect skjer det ingen ting. Noen som har konfigurert samme produkt og kan gi meg noen tips - eller noen som vet om firmaer e.l. som kan gjøre dette for oss. Burde jo være en enkelt sak, men..... finnes det proffer er det bedre å bruke noen kr og få det raskt på plass.
tøs Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Les min post om denne saken her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=276689&hl= Ikke samme router, men kan hende det går ut på noe av det samme..
RobinHood Skrevet 3. august 2004 Skrevet 3. august 2004 Mener at to routere etter hver annen er litt mer komplisert å kofigurere. Hvis du har kjøt en til roter kan du ikke bare skippe den telenor routeren og la denne få ip og oppkobling fra modemet så tror jeg du letter skal få til å konfigurere dette. Du har vel porter til kabel tilkobling bak på den ny routeren også? Så det da ikke skulle være noe problem å kutte den routeren fra telenor. Er routeren derimot bygd inn i modemet må du snakke med noen som vet om du bør konfigurere denne spesielt, disable denne eller faktisk må ha den og heller knytte til et trådløst aksesspunkt. Dette har det figurert en del artikler på her på forumet tidligere spesielt når det gjaldt speedtouch 510 ?i? eller noe lignende og da er jeg litt mer påp gyngende grunn ettersom jeg har ett annet merke bredbådsmodem og annet grensesnitt/og uten innebygd ruter. Håper det satt tankene litt på rett vei Lykke til - og fortell gjerne hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå