Gå til innhold

Hvor ble det av Compucase CI-69U6 ?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå spart penger i over et år til å kjøpe meg en bra pc... og kabinettet jeg planlagte å kjøpe var selvsagt Compucase's CI-69U6-Black. MEN... nå på nyåret begynte kabinettet plutselig å forsvinne fra wepshop'ene, den siste var vel Microplex. Nå når jeg endelig har begynbt å kjøpe deler til pc, har jeg ikke peiling hvilket kabinett jeg skal kjøpe? Har noen kanskje et forslag? Vil helst ikke ha premoddet kabinett, siden jeg er litt av en casemodder selv... har også ikke lyst til å betale 1200,- for et kabinett uten medfølgende PSU... er det noen som har et bra tips til hvilket kabinett jeg skal bruke, eller kanskje et sted jeg kan kjøpe CI-69U6 fra utenlands uten for mange omkostninger? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antec PlusView 1000AMG

her er en test: Antec PlusView 1000AMG

får det på databutikken, og da slipper du på betale frakt hvis du kjøper noe annet i tilegg sånn at prisen blir over 1500. Skynd deg å kjøp en aspire psu databutikken.no har satt opp prisene på alle aspire psuene untatt den svarte 520w :no:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

heh, glemte helt denne tråden...

endte opp med å kjøpe et Aopen H700b... noe jeg angrer på nå :(

kjøper et Lian Li-kabinett til sommeren, hvis jeg får råd.

 

_ammaZ_, jeg nevnte at jeg ikke hadde lyst til å kjøpe et PSU-løst kabinett til over 1200, husker du? du fåreslo noen til over 1400, og psu til 600...

Endret av Xebeche
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...