Gå til innhold

DoD...ubrukelig etter 1.1.0.9


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare ville høre om andre som spiller DoD har hatt problemer etter å ha installert 1.1.0.9 patchen til HL?

 

Hos meg skjedde følgende:

Etter å ha installert patchen, ble lyden helt koko...det høres ut som du sitter i ei tønne!

Så, med ujevne mellomrom dukket en "mini" utgave av menybildet opp i øvre, venstre halvdel av bildet når jeg spiller.

 

Vel vel tenkte jeg...slettet hele skitten og la inn HL på nytt, og så DoD.

Men alt det jeg beskrev ovenfor er der fortsatt... + at det har dukket opp et nytt problem; spillet henger seg TOTALT! Det kan skje etter bare 1-2 minutters spilling eller 1-2 timer...men når det skjer er det total heng (må bruke resetknappen).

 

Jeg skal alltids slette alt og legge inn igjen på nytt en gang til...virker det ikke da; da blir jeg forbanna på Valve!

 

Jeg lastet ned den lille (11.7MB) patchen som tar HL fra 1.1.0.8 til 1.1.0.9. Er det noen vits i og laste ned den fulle 1.1.0.9 og bare legge inn den? Den skal jo tross alt virke med alle versjoner av HL. (Jeg har HL fra Generation2 pakka, og full 1.1.0.8 patch)

 

Nå kommer snart DoD 2.1 også da! Skulle vært sluppet igår, men ble utsatt bl.a pga. 1.1.0.9 patchen. Kommer vel til uka håper vi...håper også de har fikset lag problemene i DoD...for de er til tider ikke små!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg fungerer alt knirkefritt. Både 1109, CS1.4 og DOD2.0. Jeg tror heller du skal bli irritert på Microsoft eller en av hardware-produsentene.

Det er ingen vits å laste ned fullversjonen når du har 1108 og upgraden på 11mb. Jeg laster bare ned fullversjonen siden jeg er på nettet hele tida og fordi det er lettere med bare ei installfil.

 

Problemene med lag på DOD-servere er vel stort sett ikke pga DOD i seg selv, men pga. crappye servere og linjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...